Брендинг – робота над формуванням іміджу Вашого продукту або послуги. Що б бренд впізнавали серед того чи іншого продукту, або послуги, він виділився з ряду аналогічних продуктів і послуг конкурентів. Розвиток стилю бренду в залежності від переваги споживачів або зростання Вашого бізнесу.
Бренд (англ. brand [brænd] «клеймо») – це ряд уявлень або асоціацій про Ваш продукт або послугу. Комплекс емоцій, думок, характеристик у свідомості клієнтів коли вони бачать або чують назву бренду. Сам бренд це абстрактна назва, але на користувачів впливають фізичні складові: комплекс елементів фірмового стилю. До них відносяться: назва, логотип, корпоративні кольори (підтримуюча фірмовий стиль), оригінальна графіка, набір фраз, звуки, торгова марка та інше.