Дизайн упаковки

Дизайн упаковки – це елемент фірмового стилю, фізична складова бренду, яка використовується для впізнаваності продукту, реклами і маркетингу.
Дизайн упаковки пов’язує компанію та споживача, “працює” без вашої участі, стоячи на полиці в магазині, і викликає бажання купити. Тому упаковка повинна бути яскравою і зручною, подобається покупцям своїм зовнішнім виглядом. Роботу над дизайном упаковки ділять на два етапи: смислова і графічна розробка.
Смислова – використовується для того, що б познайомити споживача з виробництвом і розповісти, чим цей товар відрізняться від інших. Сюди відносяться:
- Ім’я продукту
- Бренд, торгова марка
- Ім’я виробника
- Якісні складові продукту
- Переваги
Графічна – важливі деталі, правильні фото і дизайн самого продукту.
- Зображення, фото продукту
- Логотип торгової марки
- Колір, фон, шрифти
- Заслуги
Також потрібно не забути про контр етикетці. Додаткові відомості про продукт – це склад, обсяг, вага, способи експлуатації. Тут також важливо все оформити так, щоб покупці відразу і без труднощів знайшли потрібну для них інформацію, адже це є вагомим вибором перед покупкою.