Дизайн упаковки

Дизайн упаковки – це елемент фірмового стилю, фізична складова бренду, яка використовується для впізнаваності продукту, реклами і маркетингу.

Дизайн упаковки пов’язує компанію та споживача, “працює” без вашої участі, стоячи на полиці в магазині, і викликає бажання купити. Тому упаковка повинна бути яскравою і зручною, подобається покупцям своїм зовнішнім виглядом. Роботу над дизайном упаковки ділять на два етапи: смислова і графічна розробка.

Смислова – використовується для того, що б познайомити споживача з виробництвом і розповісти, чим цей товар відрізняться від інших. Сюди відносяться:

  • Ім’я продукту
  • Бренд, торгова марка
  • Ім’я виробника
  • Якісні складові продукту
  • Переваги

Графічна – важливі деталі, правильні фото і дизайн самого продукту.

  • Зображення, фото продукту
  • Логотип торгової марки
  • Колір, фон, шрифти
  • Заслуги

Також потрібно не забути про контр етикетці. Додаткові відомості про продукт – це склад, обсяг, вага, способи експлуатації. Тут також важливо все оформити так, щоб покупці відразу і без труднощів знайшли потрібну для них інформацію, адже це є вагомим вибором перед покупкою.

ДИЗАЙН ПОВИНЕН ПРОДАВАТИ

Яскравий. Зручний.
Сучасний.

Дизайн допоможе Вам виділитися серед конкурентів, збільшити продажі, підвищити вартість послуг і змусити повертатися клієнтів знову і знову.

Замовити консультацію