Фірмовий стиль

Логотип – один з найбільш ефективних інструментів реклами, впізнаваності товарів, торгових марок і головний атрибут іміджу компанії.
Ось кілька моментів, яких ми дотримуємося, і які допоможуть вам правильно оцінити результат роботи дизайнера:
- знак повинен бути простий для сприйняття, повинен бути оригінальним, упізнаваним і відповідати завданням позиціонування;
- повинен подобатися; всі його елементи повинні бути взаємопов’язаними і гармоніювати;
- повинен масштабуватися, щоб однаково добре виглядав, як на візитці, так і на білборді;
- дизайн знака повинен бути чітким і яскравим; оскільки це головний і єдиний символ в житті компанії.
Дизайнери студії з-груп мають великий досвід розробки логотипів, фірмових знаків, листівок, знаків для печаток і фірмових банерів, буклетів для різних сфер бізнесу. Ми в найкоротші терміни запропонуємо яскраве, індивідуальне і цікаве рішення для вашої компанії.